Is mijn pakket al verzonden en op weg naar mij
We begrijpen dat u mogelijk nieuwsgierig bent naar de status van uw bestelling en wanneer u uw pakket kunt verwachten. Hieronder vindt u antwoorden op enkele veelgestelde vragen om u te helpen meer te weten te komen over het verzendproces.
Hoe kan ik controleren of mijn pakket al is verzonden?
- Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u automatisch een e-mail met de status "Pakket verzonden". Deze e-mail betekend dat het pakket is overgedragen aan de koerierdienst.
Wat als ik geen e-mail heb ontvangen met de status "Pakket verzonden"?
- Als u geen e-mail heeft ontvangen met de status "Pakket verzonden", controleer dan eerst uw spamfolder. Het kan voorkomen dat de e-mail hierin is beland. Als u de e-mail niet kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op en wij helpen u graag verder.
Hoe lang duurt het voordat mijn pakket wordt verzonden nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
- De verwerkingstijd van uw bestelling kan variëren, afhankelijk van verschillende factoren zoals het tijdstip van de bestelling en de beschikbaarheid van het product. Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u een e-mail met de status "Pakket verzonden".
Kan ik mijn pakket volgen nadat het is verzonden?
- Ja, zodra uw pakket is doorgegeven aan de koerierdienst en de koerierdienst de verzending verwerkt, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace-code. Met deze code kunt u de status van uw pakket volgen op de website van de koerierdienst. Zie ook track & trace.